lørdag den 4. juni 2011

Velkommen i Bonbonland!

Okay, så er vi igang!

Mit navn er Mathias Jakobsen, og jeg har længe gået med tanken om at starte en blog. For at sige det med det samme, er jeg hverken hipster eller medieluder, men derimod blot en sympatisk gut, der bare godt kan lide at vise verden, hvad jeg synes er sjovt og spændende. Okay, sjovt og spændende lyder måske lidt som en begrundelse for et emnevalg i Folkeren, men I ved hvad jeg mener. Følg med, hvis du har lyst - Gør noget andet, hvis du ikke har lyst. Du kan f.eks. tage til Skjern og spise en salat-pizza. Bestem selv!


Lidt om mig: (hvis jeg ikke havde slettet min Arto, havde I sgu bare fået profilteksten!)
Nå, jeg hedder som sagt Mathias Jakobsen. Min far ville kalde mig Voldemort, min mor Bullerfnis, så det blev en mellemting. Om kort tid bliver jeg student (GONOK!) og så napper jeg et år med højskoleophold, gak og løjer og måske en lille udenlandsrejse... (Håber jeg kan komme til Hviderusland et smut). Fuck det! Vi tager det som det kommer. 


Som du nok allerede har bemærket, benytter jeg mig en del af ironi, hvilket har sat mig i et par akavede situationer et par gange i mit hidtil 18-årige liv, da jeg ofte er lidt for god til at holde masken. Lystløgner vil jeg ikke kalde mig, men jeg kan godt lide at drive gæk. Her til påske brugte jeg 52.400 danske kroner på frimærker, fordi jeg mente hele Sydsjælland burde have et gækkebrev hver. (Ironi igen.. - Føler du min ironi er for svær at gennemskue, kan du smide mig en kommentar på Facebook (facebook.com/Cock-Bloggeren), så markerer jeg med glæde hver ironiske sætning med en flot lille stjerne - * )


Godt nok - Slutteligt vil jeg sige, at dette hverken er en dagbog, hvor jeg beretter om mine følelser, blærer mig med mine eksamenskarakter eller livsglæde og for så vidt heller ikke en blog, der handler om tissemænd (cock).... Det vil derimod være en side, der gør dig opmærksom på finurlige ting på internettet, fortæller dig sjove historier eller bare giver dig en griner over et eller andet pis, jeg lige vil fortælle. 


Jeg håber, du har lyst til at følge med!


De vådeste hilsener
Mathias Jakobsen aka Cock-Bloggeren (prøv at bakke-snagvendt - Bock-Cloggeren (fra Notre Dame)).. I det hele taget er det faktisk ret sjovt at bakke-snagvendt - men gør det ikke til jobsamtaler :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar