fredag den 17. juni 2011

Bamse og.....

Kært barn har mange navne - undtagen Bamse. Han har kun ét. Bamse!
Jeg sad og surfede lidt rundt på dr.dk/bonanza, da jeg faldt over dette program. Jeg tror jeg er for ung til at burde kende det og er kun vokset op med Bamse og Kylling.
Men det viser sig at Bamse før Bamse og Kylling har debuteret i et andet program. Programmet hedder Døren går op - hvem kommer ind (fantastisk titel, hvis jeg selv skal sige det). 
Godt nok har jeg i mit liv lagt øjne til mange mærkelige ting, men dette program er både hyggeligt, uhyggeligt, væmmeligt og sødt på samme tid. 
Giv det et kig og se efterfølgende om du kan få strofen 'Jeg er din ven, du er min ven' ud af hovedet igen!
God fornøjelse!
http://www.dr.dk/bonanza/serie/boern/doeren_gaar_op.htm

Ingen kommentarer:

Send en kommentar