torsdag den 9. juni 2011

Morten Bræææææum!

http://www.youtube.com/watch?v=qprg95TUYaE

Heeeeej alle mine venner! <3 I dag fik jeg 12 til eksamen og så har jeg lige løbet 8 kilometer på 20 minutter. NICE!

Ej, spøg til side.

Jeg synes, I skal tjekke ovenstående link, se klippet og specielt lægge mærke til Morten Breum (ham den pæne med lyst hår i baggrunden (fniiiis)....

Ja, bare tjek det ud!

Kom gerne med kommentarer til, hvad du tror han tænker på! Her er et par af mine forslag:

Dadler
Hvad han skal lave imorgen
Hvad det ville koste at bygge en abe af A38
Om hvaler kan brække sig
Hella Joof
Ankler
Om man kan spise solbriller
Hvordan tal blev skabt
Hvem der er inde i bjørnen Bruno
Han overvejer at skrive en række eventyr-romaner ved navn Harry Blotter, der handler om en stor, rødmosset fyr, der ofte viser sit lem til små piger

Ingen kommentarer:

Send en kommentar